Frisse start van het jaar!

Welkom bij winkeliersvereniging ha&ie

Via deze website wil winkeliersvereniging ha&ie u informeren over de activiteiten die plaatsvinden in het centrum van Drachten.

U vindt op deze site een overzicht van de activiteiten die georganiseerd worden door de ha&ie. Het centrum van Drachten is compleet, compact en zeer praktisch voor wekelijkse boodschappen of "funshopping".

Ook vindt u op deze site een overzicht van alle winkeliers die zijn aangesloten bij winkeliersvereniging ha&ie Drachten. In Drachten vindt u ruime parkeermogelijkheden en gezellige horecagelegenheden. Deze zorgen ervoor dat Drachten een unieke plaats is om te winkelen.

Grote evenementen in Drachten zijn o.a. de braderie, Peije Dei, Oldtimerdag, de boeken- en kunstmarkten, de intocht van Sinterklaas. Drachten staat helemaal bol van de activiteiten. Graag nodigen wij u daarom uit om binnenkort eens langs te komen in ons Drachten tijdens één van onze activiteiten of gewoon om gezellig te winkelen.

Meer informatie Akkoord Niet akkoord